Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeDunlop czy Michelin na deszczu nie ma znaczenia. Podczas przyspieszania trzeba uwa¿aæ. Osobi¶cie odpowiedzi szuka³bym pod pozycj± "moment obrotowy", którego ten piec ma wiêcej ni¿ R1, w którym przy 10.000tys jak odkrêciæ to zdziwienia chyba miel±cy kapeæ na mokrym nie bêdzie budzi³ prawda? ;)
OdpowiedzTylko ze silnik R1 osiaga niewiele mniejsze wartosci momentu przy o wiele wiekszych predkosciach obrotowych silnika, wiec skrzynia Yamahy na kolo oddaje o wiele wiekszy moment przy tej samej predkosci motocykla niz skrzynia w tym HD. A to moment na kole ma znaczenie, a nie moment na wale. Rozumiem ze takie rzeczy trzeba tlumaczyc na Onecie, ale na Scigaczu?
OdpowiedzNo niestety trzeba t³umaczyæ takie rzeczy bo kolega Klurik najwyra¼niej nie ma pojêcia co to jest prze³o¿enie wstêpne. Ja dodam ¿e czo³gi Abrams napêdziane s± turbin± gazow± (która daje ma³y moment obrotowy na niskich oborotach), która sie krêci do 20 tysiecy obr/min. Ale w³a¶ciwa redukcja prze³o¿eniem wstêpnym sprawia, ¿e Abramsy je¿d¿± tak jak Leopardy ;)
OdpowiedzI teraz wytlumacz to milosnikom Diesla. Na Twoj przyklad z Abramsem odpowiedza "ze pewnie ten czolg ma mala mase i jest oplywowy".
OdpowiedzDouczy³em siê bez zagl±dania na onet. Dziêki
Odpowiedz